į pradžią turinys susisiekite  
Naujienos, straipsniai, komentarai
SIŪLO RIBOTI DAUGIABUČIŲ NAMŲ BENDRIJŲ VADOVŲ KADENCIJAS (2016 09 27)

2   straipsnis. 14 straipsnio pakeitimas
1.  Pakeisti 14 straipsnio 2 dalį ir ją išdėstyti taip:
„2. Bendrijos pirmininką renka ir iš pareigų atšaukia, tvirtina bendrijos pirmininko pareigybės aprašymą ir nustato bendrijos pirmininko darbo užmokestį visuotinis susirinkimas (įgaliotinių susirinkimas) bendrijos įstatuose nustatyta tvarka 3 metų laikotarpiui. Tas pats asmuo bendrijos pirmininko pareigas gali eiti ne daugiau kaip dvi kadencijas iš eilės.  Bendrijos pirmininkas pradeda eiti pareigas nuo išrinkimo dienos, jeigu su juo sudarytoje darbo sutartyje nenustatyta kitaip.“
2.  Pakeisti 14 straipsnio 6 dalies 2 punktą ir jį išdėstyti taip:
2) metinių finansinių ataskaitų rinkinio ir bendrijos veiklos metinės ataskaitos parengimą ir pateikimą bendrijai priklausančių butų ir kitų patalpų (pastato) savininkams elektroninėmis informavimo priemonėmis arba raštu;
3. Pakeisti 14 straipsnio 6 dalies 6 punktą ir jį išdėstyti taip:
„6) informacijos pateikimą butų ir kitų patalpų (pastatų) savininkams jų prašymu. Informacija pateikiama elektroninėmis informavimo priemonėmis arba raštu;“
4.  Papildyti 14 straipsnio 6 dalį 14 punktu ir jį išdėstyti taip:
„14) metinės pajamų ir išlaidų sąmatos pateikimą, kurioje pateikiama detali informacija, kiekvienam bendrijai priklausančio buto ir kitų patalpų (pastato) savininkui elektroninėmis informavimo priemonėmis arba raštu.“
5.  Pakeisti 14 straipsnio 7 dalį ir ją išdėstyti taip:
„7. Visi butų ir kitų patalpų (pastatų) savininkų raštu bendrijos pirmininkui pateikti prašymai, skundai ir kiti dokumentai registruojami ir nagrinėjami bendrijos įstatuose nustatyta tvarka. Bendrijos pirmininkas privalo per 10 darbo dienų nuo buto ar kitų patalpų (pastato) savininko kreipimosi gavimo dienos suteikti išsamią informaciją apie bendrijos organų sprendimus, bendrijos turtą, kaupiamąsias lėšas, įmokas ir kitus privalomus mokėjimus, susijusius su bendrijos veikla elektroninėmis informavimo priemonėmis arba raštu.“
 
3 straipsnis. 15 straipsnio pakeitimas
Pakeisti 15 straipsnio 2 dalį ir ją išdėstyti taip:
„2. Bendrijos valdybą renka visuotinis susirinkimas (įgaliotinių susirinkimas) bendrijos įstatuose nustatytam, bet ne ilgesniam kaip 3 metų laikotarpiui. Bendrijos valdybos nariu gali būti renkamas tik fizinis asmuo, turintis butą ar kitas patalpas tame (tuose) pastate (pastatuose), kurio (kurių) bendrojo naudojimo objektams valdyti yra įsteigta bendrija, ir atitinkantis bendrijos įstatuose nustatytus reikalavimus. Tas pats asmuo bendrijos valdybos nario pareigas gali eiti ne daugiau kaip dvi kadencijas iš eilės.“
 
4 straipsnis. 19 straipsnio pakeitimas
1.  Pakeisti 19 straipsnio 1 dalį ir ją išdėstyti taip:
„1. Ne vėliau kaip likus 15 dienų iki eilinio visuotinio susirinkimo bendrijos pirmininkas privalo parengti bendrijos veiklos metinę ataskaitą. Ši ataskaita yra vieša ir pateikiama bendrijai priklausančio butų ir kitų patalpų (pastato) savininkams elektroninėmis informavimo priemonėmis arba raštu.“
2.  pakeisti 19 straipsnio 2 dalies 1 punktą ir jį išdėstyti taip:
„1) informacija apie bendrijos veiklą įgyvendinant jos įstatuose nustatytus veiklos tikslus per ataskaitinį laikotarpį, metinių ir ilgalaikių ūkinės veiklos, bendrojo naudojimo objektų atnaujinimo įgyvendinant statinių naudojimo ir priežiūros privalomuosius reikalavimus planų įgyvendinimą, detali informacija apie bendrijos gautas ir panaudotas lėšas, nepanaudotų lėšų likutį, taip pat sukauptų lėšų pastatui (pastatams) atnaujinti panaudojimą ir jų likutį;“
3.   Papildyti 19 straipsnio 2 dalį 3 punktu ir jį išdėstyti taip:
„3) informacija apie bendrijos lėšomis draudžiamus asmenis, jiems išmokamas sumas iš bendrijos lėšų.“